ПРОВЕДЕНО ПРОСВІТНИЦЬКІ ЛЕКЦІЇ У ШКОЛАХ ПОЛТАВИ

Студенти-волонтери загону «Єдність» Ізюменко Олександр, Бузало Алла, Боришкевич Олександра (V курс медичного факультету №1) за координації кафедри соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров'я з біостатистикою (завідувачка кафедри д.м.н., проф. Голованова І.А., відповідальна за виховну роботу к.м.н., ст. викладач. Плужнікова Т.В.) та заступника декана медичного факультету №1 по виховній роботі к.ф.н., доц. Ющенко Ю.П., в рамках проекту «Valeo-школа» 17 та 18 жовтня провели лекції в гімназії «Здоров'я» №14 для учнів трьох 8-х та трьох 9-х класів на тему: «Шкідливі звички в нашому житті – чи потрібні вони нам?».
Під час лекції учням була донесена інформація про шкідливість куріння електронних цигарок, кальяну, вживання слабоалкогольних напоїв та їх вплив на здоров'я.
Також, 19.10.2017 р. було проведено заняття для учнів 2 класу Полтавської спеціалізованої ЗОШ №40 на тему: «Правильне харчування як запорука нашого здоров'я», де діткам розповідалося про необхідність збалансованого та різноманітного харчування, в яких продуктах найбільше вітамінів та які продукти можуть бути шкідливими для здоров'я.
Після закінчення осінніх канікул в школах планується продовжити просвітницьку діяльність серед шкільних закладів м. Полтави.

Комментариев нет:

Отправить комментарий