Сектор виховної роботи навчально-наукового медичного інституту

Професійна підготовка медичних та фармацевтичних працівників ставить за мету формування не тільки системи знань, умінь і навичок, але й розвиток специфічних рис особистості, що відповідає вимогам майбутньої професійної діяльності.
Педагогічний колектив навчально-наукового медичного інституту вирішує серйозну проблему цілісного розвитку особистості, що має не тільки професійне спрямування, але й передбачає залучення її до системи загальнолюдських, гуманістичних цінностей.
Організація виховної роботи у навчально-науковому медичному інституті ведеться у відповідності до Конституції України, Законів України «Про освіту» (зі змінами та доповненнями), Державної національної програми «Освіта», (Україна ХХІ століття), Концепції виховання у національній системі освіти, розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 року №1728 «Про затвердження плану заходів щодо розвитку вищої освіти на період до 2015 року» (п.18), Указу Президента України від 30.09.2010 №926 «Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні» (п.3.2) з поліпшення роботи з патріотичного, правового, екологічного виховання студентської молоді, Листа МОНмолодьспорт від 23.08.2012 року № 1/9-595 «Деякі питання організації виховної роботи», Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схваленої Указом Президента України від 25 червня 2013 року № 344, Концепції національно-патріотичного виховання молоді, затвердженої наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризму України від 27 жовтня 2009 року № 3754/981/538/49, наказу Міністерства освіти і науки України від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України», програми патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в навчальних закладах України, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України 21 жовтня 2013 року № 1453 /716 /997, методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України від 25.07.2014 № 1/9-376 «Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році», плану виховної роботи ПДМУ.
Важливим елементом освітнього процесу в навчально-науковому медичному інституті є формування всебічно розвиненої, високоосвіченої особистості, здатної вносити власний вклад в реалізацію національної ідеї.
Концепція виховної роботи спрямована на формування особистості, яка усвідомлює свою приналежність до українського народу, зберігає і продовжує українські культурно-історичні традиції, шанобливо ставиться до рідних святинь, української мови та історії.
Стрижнем усієї системи виховання в Україні є національна ідея, яка відіграє роль об'єднавчого, консолідуючого фактору в суспільному розвиткові, спрямованого на вироблення життєвої позиції людини, становлення її як особистості, як громадянина своєї держави.
План виховної роботи навчально-наукового медичного інституту, затверджений проректором із науково-педагогічної та виховної роботи, визначає основні напрямки навчально-виховної роботи: національно-патріотичне, громадянсько-правове, моральне, естетичне, трудове, фізичне, екологічне, інтелектуально-духовне виховання. Вони покликані забезпечувати залучення молоді до світової культури й загальнолюдських цінностей. За формами й методами спираються на народні традиції, кращі надбання національної та світової педагогіки.
Виховна робота організована через скоординованість усіх виховних заходів, педагогічну діяльність та узгодженість планів. Значне місце у освітньому процесі посідає виховання у здобувачів освіти гордості за обрану професію, розвиток індивідуальних інтелектуальних здібностей. Цьому сприяє проведення професійних конкурсів.і.
Вивчення історії України і рідного краю відбувається шляхом залучення до бесід із студентами вчених-науковців, проведення екскурсій та відвідування музеїв. Виховання любові й шани до державної символіки, традицій суверенної України посідає одне із чільних місць у системі громадянсько-патріотичного виховання здобувачів освіти.
Головною тенденцією патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до своїх Батьківщини, держави, народу, нації. Системне духовно-морального виховання базується на цінностях духовної культури українського народу.
Посилення патріотичного виховання нерозривно пов’язане з трансформацією правової культури, правової та громадянської свідомості. Ці процеси, у свою чергу, ґрунтуються на:
  • визнанні й забезпеченні в реальному житті прав людини, гідності та свободи як правових і соціальних цінностей (підхід, що ґрунтується на правах людини);
  • утвердженні гуманістичної моралі та формуванні поваги до таких цінностей, як свобода, рівність, справедливість, чесність, відповідальність тощо;
  • утвердженні поваги до Конституції України, законодавства, державної символіки, державної мови;
  • формуванні соціальної активності особистості – готовності до участі в процесах державотворення, до виконання громадянського й конституційного обов'язку щодо відстоювання національних інтересів і незалежності держави, здатності до спільного життя та співпраці в громадянському суспільстві, здатності до самостійного життєвого вибору та готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до правових і демократичних принципів;
  • гарантуванні умов для зростання добробуту народу (через свободу підприємництва, захист права на належну винагороду за працю, забезпечення соціально незахищених осіб і та ін.);
Проведення виховної роботи в навчально-науковому медичному інституті на сучасному етапі забезпечує передумови формування особистості, які є спонукальною силою її самореалізації, формує у неї настійну внутрішню потребу в безперервному самовдосконаленні. Кінцевим результатом виховання є сформована цілісна особистість – повноправна, самостійна та творча, яка відчуває свою співпричетність до української національної культури, ідентифікує себе з українською нацією й реалізує свої потенційні можливості на благо України.
Презентація виховних технологій

Презентація виховних технологій





Комментариев нет:

Отправить комментарий