ЗДОРОВ'Я – ВИБІР КОЖНОГО!

            Волонтерський загін «Єдність» УМСА у співпраці з ГО «Громадські ініціативи
 
охорони здоров'я «Здорове людство» (м. Київ) проводить активну роботу з профілактики ВІЛ/СНІДу та онкопрофілактики в рамках Всеукраїнського проекту «Здоров'я вибір кожного», за підтримки управління сімї, молоі та спорту виконкому Полтавської міської ради.
Лекційне заняття «Знання як зброя проти раку» відбулося в Полтавському юридичному коледжі Національного юридичного університету їм. Я. Мудрого.
Для студентів Полтавського коледжу харчових технологій було проведено лекцію «СНІД та рак – реальні загрози. Збережи своє здоров’я та життя», під час якої розглянули питання щодо профілактики ВІЛ/СНІДу, онкозахворювань та формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних людей.
Для студентів Полтавського будівельного технікуму транспортного будівництва було проведено лекцію по темі «СНІД та рак – реальні загрози. Збережи своє здоров’я та життя».
Чому це актуально?
Кожному другому з тих, хто інфікований вірусом імунодефіциту людини, сьогодні ще не виповнилося 25 років.
Половина людей, які інфіковані, не знають, що вони мають позитивний ВІЛ-статус;
У молоді низький рівень обізнаності щодо шляхів передачі, методів профілактики ВІЛ/СНІДу та знань про те, що в нашому місті існує Клініка, дружня до молоді, де можна анонімно пройти обстеження із забезпеченням конфіденційності даних про ВІЛ-статус.
За програмою проекту волонтери також наголошують причини виникнення онкозахворювань та як уберегтися від раку, адже найкращий метод уберегтися від захворювань – бути обізнаним!






Комментариев нет:

Отправить комментарий