https://pdmu.edu.ua/news/u-pdmu-doslidili-dostupnist-marshrutiv-dlya-lyudey-z-invalidnistyu-psmu-explores-accessibility-of-routes-for-people-with-disabilities 

У ПДМУ дослідили доступність маршрутів для людей з інвалідністю

              3 грудня у світі відзначають Міжнародний день людей з інвалідністю — дату, покликану привернути увагу до прав, можливостей та рівного доступу для всіх членів суспільства. У цей день здобувачі освіти Полтавського державного медичного університету долучилися до ініціативи, спрямованої на розвиток безбар’єрності в освітньому середовищі.

Студенти 4 курсу медичного факультету № 1, групи 8, спільно з викладачем кафедри нервових хвороб Катериною Гринь, гарантом ОПП «Фізична терапія та ерготерапія» Валерієм Жамардієм, в.о. завідувача кафедри фізичної та реабілітаційної медицини Миколою Рябушком, проректором з науково-педагогічної та виховної роботи Валерієм Похильком та практичним психологом Тетяною Климач пройшли спеціально промаркованим маршрутом, яким щодня користуються люди з інвалідністю та особливими потребами на території ПДМУ.

Метою заходу стало привернення уваги до важливості доступності будівель та просторів університету; формування у майбутніх лікарів розуміння специфічних потреб людей із порушеннями рухової активності, зору чи інших функцій; оцінка наявних бар’єрів та можливостей їх подолання; розвиток емпатії та практичних навичок взаємодії з пацієнтами з інвалідністю.

Під час проходження маршруту студенти проаналізували:

  • доступність входів до навчальних корпусів;
  • наявність пандусів та їх відповідність нормам;
  • зручність переміщення між поверхами;
  • інформаційну доступність навігаційних вказівників;
  • можливі ризики для осіб, які пересуваються з допоміжними засобами.

Захід вкотре підтвердив, що безбар’єрність — це не лише вимога часу, а й невід’ємна складова якісної медичної освіти, адже майбутні лікарі повинні розуміти реальні виклики, з якими щодня стикаються їхні пацієнти.

Полтавський державний медичний університет і надалі працює над створенням безпечного, інклюзивного та доступного середовища для кожного здобувача освіти. Подібні заходи дозволяють системно оцінювати потреби людей з інвалідністю та постійно вдосконалювати університетський простір.





Комментариев нет:

Отправить комментарий