https://www.umsa.edu.ua/news/prosvitnicka-robota-vikladachi-razom-z-volonterkami-iednosti-zustrichalis-zi-shkolyarami-poltavi


Просвітницька робота: викладачі разом з волонтерками «Єдності» зустрічались зі школярами Полтави


              Разом зі старшим викладачем кафедри соціальної медицини, громадського здоров'я, організації та економіки охорони здоров'я з лікарсько-трудовою експертизою ПДМУ к. мед. н. Тетяною Плужниковою та доцентом кафедри Наталією Харченко волонтерки загону "Єдності", здобувачки вищої освіти 4-го курсу медичного факультету №2 Лариса Волєйнікова, Вікторія Ветлянчук та Яна Джахая провели санітарно-просвітницьку роботу серед учнів Полтавських ЗОШ №26 та ЗОШ №12. За мету майбутні лікарі ставили зміцнення здоров’я молоді.

А тому змістовна бесіда, яку вони провели зі своїми підопічними, мала назву «Ні!-залежностям».

Йшлося про шкідливі властивості кофеїну, вейпів, цигарок, наркотичних препаратів.

Після бесіди учні під керівництвом волонтерок «Єдності» влаштували «битву» за кращий плакат - «Моя країна без залежностей» - за напрямками 5 головних мрій життя, 5 головних запорук здоров'я,5 компонентів здорового способу життя.





Комментариев нет:

Отправить комментарий